środa, 17 czerwca 2020

Maszynki do golenia Dorco.

Dzięki stronie Ambasadorka-kosmetyczna,miałam możliwość przetestować maszynki Dorco.
Otrzymałam maszynkę:




Dorco Shai 3+3 z dwoma potrójnymi ostrzami, która idealnie dopasowuje się do konturów ciała.
Ruchoma główka pracuje w trzech płaszczyznach i usuwa skutecznie zarost w tak trudno dostępnych miejscach jak kostki czy kolana.Pasek znajdujący się przed ostrzami zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry przygotowując włoski do golenia, natomiast pasek znajdujący się nad ostrzami, zawiera substancje łagodzące dając uczucie świeżości i ukojenia.
Dorco Shai 6 z sześcioma ostrzami, które dzięki ruchomej główce idealnie dopasowują się do kształtu golonej powierzchni i precyzyjnie usuwają włoski. Pasek nawilżający z zwartością Aloesu i Witaminy E, pozostawia na skórze uczucie świeżości i łagodzi podrażnienia. Ergonomiczna wygodna rączka nie wyślizguje się z ręki, dzięki czemu możesz wykonywać pewne i precyzyjne pociągnięcia. Otwarta struktura ostrzy ułatwia ich czyszczenie, co jest bardzo higieniczne.




Moja opinia o maszynkach Dorco:

Żeby było sprawiedliwie, jedną nogę ogoliłam Dorco Shai 3+3 (różowa), drugą nogę ogoliłam Dorco Shai 6 z paskiem nawilżającym z aloesem. 🤭

Od zawsze mam problem z podrażnionymi nogami po goleniu, za każdym razem wychodzą czerwone krostki, które pieką i swędzą. Bałam się, że po użyciu maszynek dorco, będzie tak samo. Na szczęście nie miałam racji!
Obydwie maszynki zdały swój test. Nogi są gładkie i delikatne, pierwszy raz nie miałam problemu z podrażnieniem, nie musiałam też smarować nóg balsamem nawilżającym✌️
Można by rzec, że pasek z aloesem przyczynił się do tego, ale przecież do drugiej nogi użyłam różowej maszynki w której paska nie było ;P

Podsumowanie: Jestem w nich totalnie zakochana, nie podrażniają, nogi są gładkie (po zwykłych maszynkach na drugi dzień były już chropowate z krostkami), Dorco Shai 3+3 i 6 idealnie dopasowuje się do takich miejsc jak kolana czy kostki,dlatego będę sięgać po nie częściej 😊🤗



Jakiś czas temu, zamówiłam urządzenie do golenia nóg, myślę, że do końca przyszłego tygodnia dostanę swoje zamówienie i będę mogła je wypróbować. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawuje, czy jest lepsze od jednorazowych maszynek do golenia, czy nogi są bardzo długo gładkie i czy nie podrażnia.
Jeśli już je przetestuje to na pewno dam wam znać! W końcu liczy się szczera i rzetelna opinia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powrót.

 Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. wszystko to było spowodowane brakiem czasu, pracą i jeszcze problemami zdrowotnymi. Postanowiłam, że w...