piątek, 26 czerwca 2020

Recenzja kosmetyków Ziaja.


Czas najwyższy napisać recenzję o kosmetykach Ziaja, które miałam okazję testować, dzięki stronie ofeminin.pl.

Serum nawilżające do ciała - zauważyłam znaczną poprawę mojej skóry,przy regularnym stosowaniu serum. Skóra jest nawilżona, elastyczna i sprężysta. Jednak na zadowalające efekty trzeba jeszcze trochę poczekać :)
Zapach jest przyjemny, przypomina mi trochę taki różowy syrop z dzieciństwa na kaszel ;P, konsystencja również nie jest zła, dobrze się nakłada, a samo serum bardzo szybko się wchłania. Jedynym minusem jest to, że po aplikacji trzeba umyć ręce, bo niestety, ma się takie nieprzyjemne uczucie. Dlatego trzeba od razu umyć ręce, jeśli komuś to nie przeszkadza to nie musi tego robić. Ja nie lubię mieć pozostałości balsamów na dłoniach, dlatego za każdym razem je myje.

Czy będę dalej go stosować? myślę, że tak. Mam w domu jeszcze jeden balsam o takim działaniu, więc po wykorzystaniu go, zakupię ten z ziaji. Właśnie ze względu na to, że ma bardzo ładny zapach i się sprawdza.







Lekki krem nawilżająco-dotleniający do twarzy - od zawsze miałam problem z suchą skórą na twarzy, stosowałam naprawdę wiele kremów, które pomagały tylko na chwilę. Nie mam pojęcia jak będzie z tym kremem, ale póki co jestem bardzo z niego zadowolona. Skóra twarzy jest nawilżona, jej koloryt trochę się poprawił, jeśli chodzi o zmarszczki to nie zauważyłam żadnej różnicy. Stosowałam go również pod makijaż i sprawdził się świetnie, makijaż utrzymywał się dość długo na twarzy, wyglądał świeżo i nie zauważyłam żadnych zmian. Jednak kiedy zastosowałam go na wieczór, moja twarz zrobiła się tłusta. Nie wiem co było tego przyczyną 🤷‍♀️
Zapach, tak samo jak zapach serum jest bardzo przyjemny, a sama konsystencja lekka. Po nałożeniu na twarz czuć lekki chłód, a krem bardzo szybko się wchłania.

Naprawdę przetestowałam masę kremów nawilżających i każdy działał cuda tylko na chwilę, przy dłuższym stosowaniu skóra nadal była sucha. Wiem, że po części jest to wina tego, że piję zbyt mało wody, ale mam  nadzieję, że ten krem będzie zupełnie inny.
Mam tyle pomysłów na prowadzenie tego bloga, że głowa mała. Za każdym razem będę wstawiała zdjęcia kosmetyków, czy innych produktów, które udało mi się kupić bądź zdobyć.  Mam nadzieję, że znajdzie się choć jedna osoba, której mój blog przypadnie do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powrót.

 Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. wszystko to było spowodowane brakiem czasu, pracą i jeszcze problemami zdrowotnymi. Postanowiłam, że w...