piątek, 19 czerwca 2020

Testowanie, Ofeminin, Ziaja.

Dzisiaj dotarła do mnie paczka z kosmetykami Ziaja Fit Baltic Home Spa, które udało mi się dostać do testowania na stronie Ofeminin.pl
Jestem szczęśliwa, że znalazłam się w gronie tych wszystkich osób, które mają możliwość przetestowania kosmetyków od Ziaji. Ciekawi mnie jak się sprawdzają, więc nie mogę się doczekać kiedy ich użyję. Poniżej zobaczycie produkty które dostałam z małym opisem.

  • Serum nawilżające do ciała. Antycellulit, ujędrnianie, mango.
    Wysokie stężenie substancji o aktywności antyellulitowej i ujędrniającej: kofeina, figa, glikozaminoglikany, m,asłe illipe, krzem i kwas alginowy.
    Działanie: Skoncentrowana formuła ujędrnia i uelastycznia skórę. Wzbogacona w krzem i kwas alginowy zauważalnie ja wygładza. Poprawia sprężystość oraz intensywnie nawilżą. Przyjemnie pachnie, sprawdza się w domowej aplikacji spa.
    Sposób użycia: Serum delikatnie wmasować w skórę, pozostawić do wchłonięcia. Stosować codziennie na całe ciało lub wybrane partie.

  • Lekki krem nawilżająco-dotleniający do twarzy.
    Substancje o aktywności nawilżającej, anti-polution i anti-blue light: kwas hialuronowy, masło illipe, alga oceaniczna.
    Krem zawiera algę oceaniczną o szerokim spektrum ochrony skóry przed:
    -wolnymi rodnikami
    -stresem oksydacyjnym
    -niebieskim światłem (HEV Light)
    Działanie: Odświeża i tonizuje naskórek. Aktywnie nawilża i wygładza zmarszczki. Poprawia koloryt cery, wyraźnie upiększa skórę.
    Sposób użycia: Krem delikatnie wmasować w skórę. Stosować na dzień. Nadaje się pod makijaż. Może być aplikowany ponownie w ciągu dnia.
Jak już wspominałam, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzają, zwłaszcza, że mam problematyczną skórę i mam nadzieję, że mnie nie uczulają. Aczkolwiek, żaden produkt z ziaji jeszcze tego nie uczynił :)
Relację z testu zdam tutaj jak i na moim Instagramie, na którego was zapraszam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powrót.

 Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. wszystko to było spowodowane brakiem czasu, pracą i jeszcze problemami zdrowotnymi. Postanowiłam, że w...